OBCHODNÍ PODMÍNKY   |   PŘIHLÁŠENÍ   |   KOŠÍK
purakiki logo
Celkem 0 Ks   Cena 0 KčNakupni kosik

Všeobecné obchodní podmínky

 

A. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  • Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.purakiki.cz jsou závazné. Potvrzením objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými na www.purakiki.cz
  • Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
  • Přijetí objednávky je automaticky potvrzeno na Vaši e-mailovou adresu.
  • Vaši objednávku můžete před jejím odesláním stornovat.Stačí uvést číslo objednávky a kontaktní údaj na Vás.

B. Cena a způsob úhrady zboží

  • Veškeré ceny jsou uváděny včetně DPH.
  • K ceně zboží je připočítána cena dopravy zboží dle platného ceníku – viz bod Dopravní podmínky a poštovné.
  • Veškeré ceny včetně akčních nabídek, platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
  • Platbu je možné provést převodem na účet 1004396/2060. Při platbě je nutné uvádět variabilní symbol, který je uveden na objednávce (jde o číslo objednávky).
  • Platbu lze provést i hotově a to při převzetí zboží na dobírku.

C. Dodací lhůta

  • V případě, že je zboží na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat do 2 pracovních dnů. Zbožím skladem je rozuměno takové zboží, které se fyzicky nachází u dodavatele na skladě. Vzhledem k tomu, že se jedná o internetový i kamenný obchod je možné, že zboží které je uvedeno skladem se může během vaší objednávky doprodat na krámě. Těmto situacím se snažíme předcházet velkými skladovými zásobami, ale nelze je vyloučit.
  • V případě, že objednané zboží na skladě není, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání a to buď telefonicky nebo e-mailem.
  • V případě, že zboží je označeno „NA OBJEDNÁVKU“ kupující bere na vědomí, že termín dodání se může prodloužit.
  • Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostem nezaviněnými prodávajícím.
  • Pokud prodávající není schopen do 30 kalendářních dní odeslat zboží odběrateli, je povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené odběratelem k aktuální objednávce na jeho účet

D. Dopravní podmínky a poštovné

  • Objednané zboží zasíláme prostřednictvím DPD.  
  • V případě, že preferujete dodávku prostřednictvím České pošty, upozorněte nás na tuto skutečnost v poznámce u objednávky. Příplatek za Českou poštu je 60 Kč ke stávající ceně za dopravu.
  • Rozvážka probíhá v pracovních dnech. 
  • DPD Vás před dodáním zásilky informuje předem prostřednictvím telefonu. Proto Vás prosím o jeho vyplnění na objednávce.
  • Účtované položky:
      

 

  • Poštovné za DPD balík 80 Kč
  • Dobírka je dalších 40 Kč. 

 

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát(zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) ..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží ......................................................................................................

Datum obdržení zboží ........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum ......... (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněžpodpis)..................

 

 

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

 

3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

 

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

 

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

 

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

 

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

 

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

 

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

 

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

 

5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. www.purakiki.cz

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

·      Zákazníka žádáme, aby nás o odstoupení smlouvy informoval  e-mailem na adresu info@nextik.cz nebo písemně s odeslaným zbožím. Uváděl číslo objednávky a bankovní spojení, na které si přeje poukázat platbu za vrácené zboží.

·       Ochrana osobních údajů. Veškeré nakládání s osobními údaji se řídí ustanoveními Zákona č. 101/2000 Sb O ochraně osobních údajů. Osobní údaje získány od zákazníků nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Zákazník má právo kdykoli písemně požádat o výmaz osobních údajů. Své údaje lze také měnit v sekci Váš účet.

 

 

·         Velkoobchodní prodej se řídí jinými obchodními podmínkami.

Obchodní podmínky platí od 1.2.2016. Starší obchodní podmínky, platné v době uzavření vaší objednávky, si lze vyžádat mailem na adrese info@nextik.cz

 

·       Vyhrazujeme si pravo ověření údajů zákazníka na www.neprebiramzasilky.cz a dále zadat do projektu jméno a adresu zákazníka, který vědomě porušuje obchodní podmínky bezdůvodným nevyzvednutím zásilky.

 



partnerpartnerpartnerpartner

lekarna

Objevte pura | Produkty | Foto | Pura ve světě | Obchodní podmínky | Kontakt | Velkoobchod

© 2011 - 2017 Nextik s.r.o. Všechna práva vyhrazena    ||    WebDesign, e-SHOP by 1K Design! Reklamní předměty Reklamní plachty Reklamní propisky, reklamní tužky Sanita Topení Partneři purakiki